Ultraljud

 



Jag har gjort tre ul. Det första för att kolla graviditetslängd, det andra för KUB, och det tredje var ett rutinultraljud. Jag valde att göra samtliga UL hos Ultraljudsbarnmorskorna, en privat mottagning i Liljeholmen, och är verkligen nöjd över det beslutet. Ultraljudsbarnmorskorna är toppen på alla sätt. Bemötande var väldigt fint från första telsamtal till besök och lokalerna är moderna och roingivande.

Jag hade absolut kunnat tänka mig att göra ytterligare ett UL nu under senare delen av graviditeten, för att se att allt ser bra ut. Men det har inte blivit av, och nu är det ju snart dags... Jag får hålla mig till tåls helt enkelt.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0